Facebook не може впоратись з напливом такої кількості користувачів
Facebook заявляє про різкий стрибок трафіку в регіонах, які найбільше постраждали від спалаху коронавірусу. При цьому зростання використання сервісів компанії не приносить їй прибутку.
Як зазначено в прес-релізі на сайті компанії, у міру поширення пандемії та впровадження карантину все більше людей використовує додатки Facebook. У багатьох країнах, що найсильніше постраждали від вірусу, загальний обсяг повідомлень в соцмережі за останній місяць зріс більш ніж на 50%. Число голосових і відеодзвінків в додатках Facebook Messenger і WhatsApp більш ніж подвоїлася.
«Зокрема, в Італії люди витрачають на наші програми на 70% більше часу, кількість онлайн-трансляцій в Instagram і Facebook подвоїлася за тиждень. Час групових викликів (дзвінків з трьома і більше учасниками) збільшилася більш ніж на 1000% за останній місяць », - пояснюють Алекс Шульц і Джей Періх, відповідальні за аналітику та інжинірінг у Facebook.
Підтримка роботи серверів дається Facebook «складніше, ніж зазвичай».
«Наша робота побудована так, щоб витримувати наплив користувачів під час таких подій, як Олімпійські ігри або напередодні Нового року. Однак у нас, як правило, достатньо часу, щоб підготуватися до таких подій. Ріст використання сервісів Facebook під час спалаху COVID-19 є безпрецедентним в галузі. Підтримка стабільності роботи серверів під час поточного піку використання є більш складним завданням, ніж зазвичай, особливо зараз, коли більшість наших співробітників працює з дому».
У Facebook підкреслюють, що компанія намагається забезпечити безперебійну роботу в першу чергу інформаційного центру Facebook по COVID-19, а також своєчасно публікувати інформації від Всесвітньої організації охорони здоров'я на WhatsApp. Щоб зменшити ризик потенційного перевантаження мережі, соцмережа тимчасово знизила швидкість передачі відео в Facebook і Instagram в деяких регіонах - зокрема, в Європі і Латинській Америці. При цьому стрибок використання сервісів Facebook не означає підвищення доходів.
«Ми не монетизуємо більшість послуг, в яких спостерігається зростання активності, і ми вже помітили ослаблення показників рекламного бізнесу в країнах, які ввели жорсткі заходи для обмеження поширення коронавірусної інфекції COVID-19», - вказують Шульц і Паріх. Незважаючи на це, поки Facebook не планує переглядати прогноз прибутку.
Крім Facebook, про зниження якості відео в Європі для полегшення інтернет-навантаження повідомляли YouTube, Netflix, Amazon, Apple TV + і Disney +. Зазначалося, що в європейських країнах різко зріс інтернет-трафік в останні тижні. За даними Bloomberg, користувачі стали проводити на 20% більше часу на стрімінгових сервісах, а в деяких країнах, наприклад, в Іспанії та Австрії, цей показник перевищив 40%.